Returpolicy

Avboknings- och Returpolicy

Tack för att du handlar med Nordisk Health!

Kontakta oss: info@nordiskhealth.se

Vänligen kontakta oss först via e-post för att få returadressen. Eftersom vi har olika distributionscentraler behöver vi avgöra vilken central ditt paket kom ifrån.

Returer

Inte nöjd med din beställning? Vi vill gärna veta hur vi kan förbättra oss.

Du kan returnera oanvända varor inom 14 dagar från mottagningsdatumet, eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi kommer att bekräfta fotot, och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan att ge en återbetalning. Vi säkerställer att dina pengar återförs till ditt konto inom 14 arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning eller efter att vi mottagit ett godkänt foto från vår kundserviceteam.

Obs: Produkter som köpts som en del av ett värdepaket eller kampanjpaket kan inte returneras, liksom personliga artiklar (bh, kosmetika osv.).

 

Återbetalningar

Om du är berättigad till en återbetalning kommer vi att behandla den inom 14 dagar efter att vi mottagit den returnerade varan. Återbetalningar kommer att utfärdas till den ursprungliga betalningsmetoden som användes vid köpet.

Frakt

Fraktkostnader är icke-återbetalningsbara. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakt att dras av från din återbetalning.

Defekta eller Skadade Varor

Om du får en defekt eller skadad vara, vänligen kontakta oss omedelbart med produktens detaljer och defekten inom 14 dagar. Vi kommer att ge instruktioner för att returnera varan, och endast när den bekräftas som defekt eller skadad. Om 14 dagar har passerat utan klagomål, är vi inte ansvariga.

Avbokningar

För att avboka en beställning, vänligen kontakta oss omedelbart: info@nordiskhealth.se. Om du avbokar ditt köp inom 24 timmar kan vi återbetala dina pengar utan villkor. Annars måste varorna returneras till oss omedelbart vid ankomst.

Fraktkostnader

Kunden är ansvarig för att täcka fraktkostnaderna för att returnera en produkt. Dessa kostnader är icke-återbetalningsbara. Om du får en återbetalning för ditt köp kommer fraktkostnaderna att dras av.

Tiden det tar för din ersättningsvara att anlända beror i stor utsträckning på din plats.

Vi rekommenderar alltid att använda en fraktservice med spårning eller fraktförsäkring!